Bilety na
organizator
Pełny dostęp
Pełny dostęp
dostępna do
Pon, 06 lip 2020 13:42
499 PLN
Wyprzedane
Badania Gartnera wykazały, że organizacje uważają, że słaba jakość danych kosztowała je średnio 11,8 mln USD w 2018 r.
Do 2022 r. 90% strategii korporacyjnych wyraźnie uwzględni dane jako kluczowy zasób, a analitykę jako niezbędną kompetencję.
Strategia zarządzania danymi to podstawa efektywnych projektów analitycznych. Od czego zacząć budowę kultury danych w firmie, jak stworzyć fundamenty procesu data quality oraz czego możemy nauczyć się od najlepszych graczy na rynku – to kluczowe filary tematyczne tego spotkania.
21 lipca godz. 10:00 transmisja live oraz sesja pytań i odpowiedzi z prelegentami!
Otrzymasz cenne wskazówki do wprowadzania nowych pomysłów i zmian w następujących obszarach:
Budowanie fundamentów strategii danych
Współpraca z biznesem – jak pokazać wartość procesów data management
Praktyczne sposoby na poprawę jakości danych
Techniki pomiaru data quality
Właścicielstwo i odpowiedzialność za dane w strukturze
Usprawnienia w data management – czego możesz nauczyć się od Netflixa, Ubera i Linkedin
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM:
1. Bądź data driven, nie HIPPO-driven (Highest Paid Person Opinion) | Tomasz Brzeziński, Chief Data Scientist, iTaxi.pl
• Dlaczego organizacje często tylko udają, że są data-driven
• Jakie są naturalne etapy wprowadzania podejścia data-driven
• Co zrobić, aby w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w danych
• Jak działać, aby efektywności biznesu stale się podnosiła dzięki analityce
2. Praktyczne sposoby na poprawę jakości danych (data quality) | Michał Dominiak, Data Governance Analyst, AXA
• Jak mierzyć jakość danych; Monitorowanie i poprawa jakości danych
• Aspekt ludzki w procesie data quality management
• Zarządzanie jakością danych w programie data governance
3. Stojąc na barkach gigantów| Krzysztof Bury, Data Craze
• Case study podejścia do danych w Netflix, LinkedIn, Uber
• 5 najważniejszych wniosków dla nas
---
Prelegenci:
Tomasz Brzeziński, Chief Data Scientist, iTaxi.pl
Michał Dominiak, Data Governance Analyst, AXA
Krzysztof Bury, Data Craze
Wydarzenie jest realizowane w formule “na żywo” webinar live 21 lipca w godz. 10-13:30
Wydarzenie jest dostępne dla uczestników od dnia transmisji live na platformie szkoleniowej.
Aby z niego skorzystać wystarczy opłacić dostęp do kursu. Kurs udostępniony będzie na okres 30 dni.
Uczestnik może wracać do prelekcji dowolną liczbę razy
Kontakt z prelegentem jest możliwy w trakcie sesji pytań i odpowiedzi po prezentacji.
Kurs jest dostępny jako cały pakiet.
Dostęp obejmuje 3 prelekcje + sesja pytań i odpowiedzi 21 lipca.
Kup bilet już teraz na Biletomat.pl!
Szukasz podobnego wydarzenia w innym miejscu? Sprawdź na stronie: