Przejdź do głównej treści strony

Biznes napędzany danymi

21.07.2020, wtorek, 10:00 - 21.07.2020, wtorek, 23:59
Online, Online Polska, Online Online
Pamiętaj - na Biletomat.pl Twoje zakupy są bezpieczne. Jeśli dojdzie do zmiany daty lub odwołania wydarzenia, będziesz mógł spokojnie uzyskać zwrot, a o wszelkich aktualizacjach poinformujemy Cię mailowo.

Opis

 

Badania Gartnera wykazały, że organizacje uważają, że słaba jakość danych kosztowała je średnio 11,8 mln USD w 2018 r.
Do 2022 r. 90% strategii korporacyjnych wyraźnie uwzględni dane jako kluczowy zasób, a analitykę jako niezbędną kompetencję.

Strategia zarządzania danymi to podstawa efektywnych projektów analitycznych. Od czego zacząć budowę kultury …

 

Badania Gartnera wykazały, że organizacje uważają, że słaba jakość danych kosztowała je średnio 11,8 mln USD w 2018 r.
Do 2022 r. 90% strategii korporacyjnych wyraźnie uwzględni dane jako kluczowy zasób, a analitykę jako niezbędną kompetencję.

Strategia zarządzania danymi to podstawa efektywnych projektów analitycznych. Od czego zacząć budowę kultury danych w firmie, jak stworzyć fundamenty procesu data quality oraz czego możemy nauczyć się od najlepszych graczy na rynku – to kluczowe filary tematyczne tego spotkania.

21 lipca godz. 10:00 transmisja live oraz sesja pytań i odpowiedzi z prelegentami!

Otrzymasz cenne wskazówki do wprowadzania nowych pomysłów i zmian w następujących obszarach:
Budowanie fundamentów strategii danych
Współpraca z biznesem – jak pokazać wartość procesów data management
Praktyczne sposoby na poprawę jakości danych
Techniki pomiaru data quality
Właścicielstwo i odpowiedzialność za dane w strukturze
Usprawnienia w data management – czego możesz nauczyć się od Netflixa, Ubera i Linkedin

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM:

1. Bądź data driven, nie HIPPO-driven (Highest Paid Person Opinion) | Tomasz Brzeziński, Chief Data Scientist, iTaxi.pl
• Dlaczego organizacje często tylko udają, że są data-driven
• Jakie są naturalne etapy wprowadzania podejścia data-driven
• Co zrobić, aby w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w danych
• Jak działać, aby efektywności biznesu stale się podnosiła dzięki analityce

2. Praktyczne sposoby na poprawę jakości danych (data quality) | Michał Dominiak, Data Governance Analyst, AXA
• Jak mierzyć jakość danych; Monitorowanie i poprawa jakości danych
• Aspekt ludzki w procesie data quality management
• Zarządzanie jakością danych w programie data governance

3. Stojąc na barkach gigantów| Krzysztof Bury, Data Craze
• Case study podejścia do danych w Netflix, LinkedIn, Uber
• 5 najważniejszych wniosków dla nas

---
Prelegenci:

Tomasz Brzeziński, Chief Data Scientist, iTaxi.pl

Michał Dominiak, Data Governance Analyst, AXA

Krzysztof Bury, Data Craze

Wydarzenie jest realizowane w formule “na żywo” webinar live 21 lipca w godz. 10-13:30
Wydarzenie jest dostępne dla uczestników od dnia transmisji live na platformie szkoleniowej.
Aby z niego skorzystać wystarczy opłacić dostęp do kursu. Kurs udostępniony będzie na okres 30 dni.
Uczestnik może wracać do prelekcji dowolną liczbę razy
Kontakt z prelegentem jest możliwy w trakcie sesji pytań i odpowiedzi po prezentacji.
Kurs jest dostępny jako cały pakiet.

Dostęp obejmuje 3 prelekcje + sesja pytań i odpowiedzi 21 lipca.

Kup bilet już teraz na Biletomat.pl!

Bilety

Wyprzedane

Pełny dostęp

Pełny dostęp

510,00 zł

Miejsca

Podobne wydarzenia

Powiadom mnie

Zapisując się na newsletter zgadzam się z regulaminem serwisu i akceptuję jego warunki.