Bilety na
organizator
Sztuczna inteligencja w relacji Firma-Klient
Sztuczna inteligencja w relacji Firma-Klient
dostępna do
Czw, 31 gru 2020 20:00
1495 PLN
Wyprzedane
Jesteś na początku drogi i szukasz ciekawych praktyk, które zainspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań? A może sztuczna inteligencja już dawno zagościła w Twojej firmie i chciałbyś zobaczyć, jak radzą sobie z nią inni? Jeśli tak, to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Szukasz odpowiedzi na te pytania?
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM:
Bot prawdę Ci powie, czyli czego naprawdę chcą Twoi klienci | Wojciech Przechodzeń, Talkie.ai
· Jak poprawiać konwersję w działającym bocie
· Jakie narzędzia wykorzystać do wyszukiwania “słabych” miejsc bota
· Przykłady eksperymentów A/B, które przeprowadzaliśmy
· Jakie dane są unikalne dla kanału głosowego, które warto wykorzystać
Apka mobilna – hybrydowe podejście text & tap | Piotr Łukasiński, Santander Bank Polska
Prezentacja (Część 1):
· Wykorzystanie NLU (Natural Language Understanding) do wspomagania serwisu transakcyjnego
w apce mobilnej (interfejs „konwersacyjny”) – na przykładzie aplikacji Bank of America
· Doświadczenia Santander Bank Polska z wykorzystaniem tekstu w modelach ML
· Projektowanie interakcji opartych o tekst
Warsztaty (Część 2):
· Jak zaplanować proof of concept interfejsu konwersacyjnego, jak zdobyć dane do trenowania modelu.
· Wspólnie zbudujemy działającego agenta na podstawie publicznie dostępnych danych i platformy open source
Asystent głosowy w aplikacji mobilnej i nie tylko. Na BANK się uda! Historia prawdziwa. | Dawid Kin, PKO Bank Polski
· Planowanie – wszyscy „robią AI”, ale co Ty właściwie chcesz wdrożyć?
· Projektowanie, uzgodnienia i developement – autostrada czy polna droga?
Case 1: Asystent głosowy w aplikacji mobilnej – mów, pisz, klikaj…
Case 2: Asystent głosowy w miękkiej windykacji
Case 3: Asystent głosowy w Contact Center
· Testowanie: czy istnieje scenariusz idealny?
· Wdrożenie: dopieszczać czy wgrywać na produkcję?
Bot w czasie zarazy – jak w ciągu 2 dni stworzyliśmy voice-bota, który odpowiada na pytania związane z koronawirusem | Martin Harmony, Talkie.ai
· Geneza powstania koronabota
· Jak wykorzystaliśmy social media do wytrenowania bota
· Jak wysokozasięgowe media pozwoliły nam przetestować skalowalność bota
· Potencjalne zastosowania koronabota
Bot w procesie rekrutacji pokolenia Z | Anna Krawczyk, Bank Gospodarstwa Krajowego
· Jak bot pomógł w odświeżeniu wizerunku banku z 96 letnią tradycją?
· Jak bot może pomóc w rekrutacji kandydatów na praktyki?
· Jakie były elementy wdrożenia bota?
· Co jeszcze oprócz bota pomogło w procesie rekrutacji pokolenia Z?
Ostrożnie przyjmuj gości z hasłem “sztuczna inteligencja” na sztandarach | Arkadiusz R. Cempura, Bank Millennium SA
· Sztuczna inteligencja – czyli tak naprawdę co?
· Historia pewnych robotyzacji – czyli dlaczego proces to podstawa
· Mów do mnie z sensem – czyli komunikacja bota ma znaczenie
· Trzy (a może cztery) zasady dobrego onboardingu bota w organizacji
Pierwszy chatbot branży morskiej – od pomysłu do wdrożenia | Maciej Grad, Unity Line Limited Sp. z o. o. Oddział w Polsce
· Proces tworzenia schematu komunikacji
· Funkcjonalności – podstawowa, rozbudowana
· Newslettery i alerty
· Konkursy i Quizy
· Chatbot jako ułatwienie komunikacji z klientem
· Recykling budżetu kampanii online marketingowych
· Customer plugin PRO
· Statystyki
Gender bias w AI – slogan czy realne wyzwanie? | Żaneta Łucka-Tomczyk, Women in AI Poland
· Znaczenie danych
· AI a potrzeba różnorodności
· Inicjatywa Women in AI w Polsce
---
Prelegenci:
Arkadiusz R. Cempura, Dyrektor Projektu, Bank Millennium SA
Maciej Grad, Specjalista ds. E-Marketingu, Unity Line Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Martin Harmony, Head Of Marketing, Talkie.ai
Dawid Kin, Kierownik Zespołu Integracji Analityki, PKO Bank Polski
Anna Krawczyk Ekspert ds. Rekrutacji i EB, Bank Gospodarstwa Krajowego
Żaneta Łucka-Tomczyk, Women in AI Poland
Piotr Łukasiński, Master Data Scientist, Santander Bank Polska
Wojciech Przechodzeń, Head of Technology, Talkie.ai
Wydarzenie jest realizowane w formule szkolenia na żądanie. Webinary są dostępne dla uczestników od dnia publikacji na platformie szkoleniowej. Aby z nich skorzystać wystarczy opłacić dostęp do kursu. Kurs udostępniony jest na okres 30 dni. Uczestnik może wracać do prelekcji dowolną liczbę razy. Kontakt z prelegentem jest możliwy drogą mailową.
Kup bilet już teraz na Biletomat.pl!
Szukasz podobnego wydarzenia w innym miejscu? Sprawdź na stronie: