Przejdź do głównej treści strony

Sztuczna inteligencja w relacji Firma-Klient

31.12.2020, thursday, 17:00
Online, Online Polska, Online Online
Remember - at Biletomat.pl your purchases are safe. If there is a change of date or cancellation of the event, you will be able to get a refund with peace of mind, and we will inform you of any updates by email.

Description

 


Jesteś na początku drogi i szukasz ciekawych praktyk, które zainspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań? A może sztuczna inteligencja już dawno zagościła w Twojej firmie i chciałbyś zobaczyć, jak radzą sobie z nią inni? Jeśli tak, to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Szukasz odpowiedzi na te pytania?

  • Jak …

 


Jesteś na początku drogi i szukasz ciekawych praktyk, które zainspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań? A może sztuczna inteligencja już dawno zagościła w Twojej firmie i chciałbyś zobaczyć, jak radzą sobie z nią inni? Jeśli tak, to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Szukasz odpowiedzi na te pytania?

  • Jak współpraca botów i ludzi może wyglądać w praktyce?
  • W jaki sposób mądrze to zaprojektować, wdrożyć i zastosować?
  • Kiedy wiemy, że wdrożenie się udało? Jakimi kryteriami mierzyć efektywność?

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM:

Bot prawdę Ci powie, czyli czego naprawdę chcą Twoi klienci | Wojciech Przechodzeń, Talkie.ai
· Jak poprawiać konwersję w działającym bocie
· Jakie narzędzia wykorzystać do wyszukiwania “słabych” miejsc bota
· Przykłady eksperymentów A/B, które przeprowadzaliśmy
· Jakie dane są unikalne dla kanału głosowego, które warto wykorzystać

Apka mobilna – hybrydowe podejście text & tap | Piotr Łukasiński, Santander Bank Polska
Prezentacja (Część 1):
· Wykorzystanie NLU (Natural Language Understanding) do wspomagania serwisu transakcyjnego
w apce mobilnej (interfejs „konwersacyjny”) – na przykładzie aplikacji Bank of America
· Doświadczenia Santander Bank Polska z wykorzystaniem tekstu w modelach ML
· Projektowanie interakcji opartych o tekst
Warsztaty (Część 2):
· Jak zaplanować proof of concept interfejsu konwersacyjnego, jak zdobyć dane do trenowania modelu.
· Wspólnie zbudujemy działającego agenta na podstawie publicznie dostępnych danych i platformy open source

Asystent głosowy w aplikacji mobilnej i nie tylko. Na BANK się uda! Historia prawdziwa. | Dawid Kin, PKO Bank Polski
· Planowanie – wszyscy „robią AI”, ale co Ty właściwie chcesz wdrożyć?
· Projektowanie, uzgodnienia i developement – autostrada czy polna droga?
Case 1: Asystent głosowy w aplikacji mobilnej – mów, pisz, klikaj…
Case 2: Asystent głosowy w miękkiej windykacji
Case 3: Asystent głosowy w Contact Center
· Testowanie: czy istnieje scenariusz idealny?
· Wdrożenie: dopieszczać czy wgrywać na produkcję?

Bot w czasie zarazy – jak w ciągu 2 dni stworzyliśmy voice-bota, który odpowiada na pytania związane z koronawirusem | Martin Harmony, Talkie.ai
· Geneza powstania koronabota
· Jak wykorzystaliśmy social media do wytrenowania bota
· Jak wysokozasięgowe media pozwoliły nam przetestować skalowalność bota
· Potencjalne zastosowania koronabota

Bot w procesie rekrutacji pokolenia Z | Anna Krawczyk, Bank Gospodarstwa Krajowego
· Jak bot pomógł w odświeżeniu wizerunku banku z 96 letnią tradycją?
· Jak bot może pomóc w rekrutacji kandydatów na praktyki?
· Jakie były elementy wdrożenia bota?
· Co jeszcze oprócz bota pomogło w procesie rekrutacji pokolenia Z?

Ostrożnie przyjmuj gości z hasłem “sztuczna inteligencja” na sztandarach | Arkadiusz R. Cempura, Bank Millennium SA
· Sztuczna inteligencja – czyli tak naprawdę co?
· Historia pewnych robotyzacji – czyli dlaczego proces to podstawa
· Mów do mnie z sensem – czyli komunikacja bota ma znaczenie
· Trzy (a może cztery) zasady dobrego onboardingu bota w organizacji

Pierwszy chatbot branży morskiej – od pomysłu do wdrożenia | Maciej Grad, Unity Line Limited Sp. z o. o. Oddział w Polsce
· Proces tworzenia schematu komunikacji
· Funkcjonalności – podstawowa, rozbudowana
· Newslettery i alerty
· Konkursy i Quizy
· Chatbot jako ułatwienie komunikacji z klientem
· Recykling budżetu kampanii online marketingowych
· Customer plugin PRO
· Statystyki

Gender bias w AI – slogan czy realne wyzwanie? | Żaneta Łucka-Tomczyk, Women in AI Poland
· Znaczenie danych
· AI a potrzeba różnorodności
· Inicjatywa Women in AI w Polsce

---

Prelegenci:

Arkadiusz R. Cempura, Dyrektor Projektu, Bank Millennium SA

Maciej Grad, Specjalista ds. E-Marketingu, Unity Line Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Martin Harmony, Head Of Marketing, Talkie.ai

Dawid Kin, Kierownik Zespołu Integracji Analityki, PKO Bank Polski

Anna Krawczyk Ekspert ds. Rekrutacji i EB, Bank Gospodarstwa Krajowego

Żaneta Łucka-Tomczyk, Women in AI Poland

Piotr Łukasiński, Master Data Scientist, Santander Bank Polska

Wojciech Przechodzeń, Head of Technology, Talkie.ai

Wydarzenie jest realizowane w formule szkolenia na żądanie. Webinary są dostępne dla uczestników od dnia publikacji na platformie szkoleniowej. Aby z nich skorzystać wystarczy opłacić dostęp do kursu. Kurs udostępniony jest na okres 30 dni. Uczestnik może wracać do prelekcji dowolną liczbę razy. Kontakt z prelegentem jest możliwy drogą mailową.

Kup bilet już teraz na Biletomat.pl!

Tickets

Sold out

Sztuczna inteligencja w relacji Firma-Klient

Sztuczna inteligencja w relacji Firma-Klient

1510.00 zł

Places

Similar events

Powiadom mnie

Zapisując się na newsletter zgadzam się z regulaminem serwisu i akceptuję jego warunki.