Biletomat Imprezy Kangding Ray Live

Imprezy: Kangding Ray Live

Bilety na imprezę

Kangding Ray Live

termin

So, 18 października 2014 godz. 23:00

miejsce

Nowa Jerozolima
Al. Jerozolimskie 57, 00-697 Warszawa

organizator

COSMA SP Z O O

Bilety

Masz wyłączoną obsługę cookies. Włącz obsługę cookies w swojej przeglądarce dla prawidłowej realizacji zamówienia.


Standard

Standard

dostępna do
Pt, 17 paź 2014 23:59

25 PLN

Wyprzedane







 

📄Kangding Ray na żywo w Nowej Jerozolimie

Main:
Kangding Ray live [Raster-Noton, Stroboscopic Artefacts]
The Same [infine / memories of a ghost/electrified]
Milena Kriegs live p.a. [bts]
THIS ISNT [bts]
Chrome [bts]

boczna:
Anja Kraft [electrified]
Ciacho [minimal planet]
Tika Milano

Kangding Ray to producent pochodzący z Francji, mieszkający w Berlinie. Jego muzyka została wydana w labelach Raster-Noton i Stroboscopic Artefacts. Remiksował takich artystów jak Battles, Dadub, Violetshaped, ASC or Cassegrain.

"W Kangding Ray'u jest coś, co wydaje się wkraczać do świata fizycznego, pozostając jednocześnie w sferze techno. Bit i bass zbliżone są do materii, podczas gdy syntezatory skanują widmo stereo jak stroboskopy, przepływające przez tempo muzyki dyktowanej rytmicznym pulsowaniem z głębi. Dźwięki Kangding Ray’a rodzą się gdzieś pomiędzy skwantowanym strumieniem danych a cielesnością."
[ATTN:magazine]

Muzyka Kangding Ray'a przeszła sporą transformację, jednak artysta stale dba o tekstury swoich dźwięków a jego postawa jako producenta jest cały czas awangardowa. Dzięki debiutanckim filigranowym cyfrowym krajobrazom oraz masywnym panoramicznym kompozycjom ostatniego wydawnictwa Kangding Ray uplasował się jako jeden z najbardziej przyszłościowych producentów swoich czasów oraz jako jeden z tych, którzy pomogli w zbudowaniu i wzbogaceniu prestiżu dźwiękowego wydawnictwa Raster-Noton. W postępującej i czasem radykalnej manierze z każdą kolejną płytą artysta zabiera nas w podróż w głąb dźwięku, który wydaje się nie mieć granic.

Pierwszy album "Stabil" wydany w 2006 roku jest skrupulatną aranżacją melodycznych mikrostruktur i pulsujących tonów, który pozostaje punktem zwrotnym w najbardziej wyrafinowanej elektronice. Kolejne wydawnictwo "Automne Fold" z 2008 roku to krok w mroczną stronę dźwięku z jego tajemniczymi brzmieniami, melancholijnym bitem i echem jamistych parkietów. Ujawniają się tu wczesne muzyczne wpływy Kangding Raya takie jak industrial, noise i rock, które artysta umiejętnie schował w głębokich kompozycjach elektronicznych, zatopił je razem z teksturami organicznych ciężkich liniii basu, ostrych uderzeń i falistych melodii.

"Pruitt-Igoe" z 2010 był krokiem milowym w jego rozwoju muzycznym. Cztery kawałki na płycie winylowej, zawierającej remixy od Alva Noto i Bena Frosta, zostały stworzone jako komentarz na temat rozwoju i dekadencji, pokazane przez pryzmat architektonicznego mitu dwudziestego wieku, projektu społecznego osiedla mieszkaniowego - Pruitt-Igoe, którego wyburzenie w latach siedemdziesiątych zaznaczyło koniec ery modernistycznej w architekturze. Radykalne uderzenia i tekstury zniekształcone przez jad rozczarowania, świętowanie piękna upadku.

Ten sam balans pomiędzy formą i koncepcją można odnaleźć w jego kolejnym albumie "OR" z 2011 roku, który zaznaczył skok w najzimniejszą żyłę postindustrialnego techno i apokaliptycznych pejzaży, zawsze zrównoważone przez genialne melodyjne momenty. W tym albumie, Kangding Ray pcha dalej swoje poszukiwania na krawędzi cyfrowego i analogowego dźwięku, kontynuuje zacieranie granic pomiędzy eksperymentalną i klubową muzyką, przenosząc swój unikatowy styl na wyższy poziom, gdzieś w najciemniejszy obszar kultury klubowej.

Forma i treść są dostosowane do tworzenia głębokiej atmosfery, naładowanej pozostałościami upadającej sytuacji ekonomicznej, dysfunkcjonalności systemów politycznych i wyobcowania korporacji.

W swojej kolejnej EP, Kangding Ray opowiada historie o mistycznej górze, której topograficzna anomalia prowadzi, lub też nie, w zależności od której strony się wspinać do miejsca zwanego "pojedyncze źródło prawdy", uważane za "ostateczny cel zarówno psychodelicznych wzorów i korporacyjnej optymalizacji bazy danych".
Tajemniczy i ironiczny przekaz jest zmieniany w monolityczne parkietowe partie: szorstkie i lodowate na stronie A płyty winylowej oraz ciepłe i wciągające a jednocześnie psychodelicznie mroczne na odwrocie.

"Tempered Inmid" EP wydana w Stroboscopic Artefacts jest złożonym nagraniem, który równoważy głębie dźwięków perkusyjnych z niebiańskim brzmieniem syntezatorów, buduje atmosferę zarówno zagrożenia i czułości. Czy to prezentuje przyszłą ścieżkę Kangding Ray'a? Poszukiwania finalnej formy dźwięku wydają się dalekie od zakończenia.

Zamów bilety już teraz na Biletomat.pl!

Za bilety na to wydarzenie nie można płacić voucherami.

Kupując bilety na to wydarzenie nie można użyć kodów rabatowych.