Biletomat Komunikacja kryzysu PR w dobie pandemii

: Komunikacja kryzysu PR w dobie pandemii

Bilety na

Komunikacja kryzysu PR w dobie pandemii

organizator

Trio Conferences

Bilety

Masz wyłączoną obsługę cookies. Włącz obsługę cookies w swojej przeglądarce dla prawidłowej realizacji zamówienia.


Mierzenie efektywności działań PR

Mierzenie efektywności działań PR

dostępna do
Pon, 31 sie 2020 23:59

195 PLN

Wyprzedane


Employer branding w trudnych czasach

Employer branding w trudnych czasach

dostępna do
Pon, 31 sie 2020 23:59

195 PLN

Wyprzedane


Rola PR-owca w dobie kryzysu

Rola PR-owca w dobie kryzysu

dostępna do
Pon, 31 sie 2020 23:59

195 PLN

Wyprzedane


Pełny dostęp

Pełny dostęp

dostępna do
Pon, 31 sie 2020 23:59

495 PLN

Wyprzedane



 

📄Komunikacja kryzysu PR w dobie pandemii

Hubert Niedzielski, Marta Pokutycka-Mądrala, Damian Ziąber

 

Zagrożenia w czasie epidemii postawiły przed przedsiębiorstwami duże wyzwania. Sytuacja wielu firm jest wręcz dramatyczna. Rodzi się pytanie, jak przetrwać. Chcesz poznać dobre praktyki dotyczące komunikacji PR w dobie kryzysu oraz business case’y wyjścia z impasu? Jeśli tak, świetnie trafiłeś. To wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Szukasz odpowiedzi na te pytania?

  • W jaki sposób PR powinien zadbać o wizerunek, żeby nie ucierpiał?
  • Jak mierzyć efektywność działań w czasach koronawirusa?
  • Za pomocą jakich narzędzi sprawdzać skuteczność działań?
  • Na czym polega Rola PR-owca w dobie kryzysu?

Prelegenci:
Hubert Niedzielski, Kierownik ds. PR marki Volkswagen, Volkswagen Group Polska

Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy, Nationale-Nederlanden

Damian Ziąber, Rzecznik Prasowy, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny

Pełny kurs obejmuje dostęp do 3 webinarów:

1. Rola PR-owca w dobie kryzysu – przegląd trendów | Damian Ziąber, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny

2. Employer branding w trudnych czasach – w jaki sposób zarządzać wizerunkiem pracodawcy w okresie kryzysu| Marta Pokutycka-Mądrala, Nationale Nederlanden

3. Mierzenie efektywności działań PR w świetle nagłych zmian | Hubert Niedzielski, Volkswagen Group Polska
· Co zakładać na etapie rozpoczynania prac?
· W jaki sposób sprawdzać skuteczność działań?

Każdy pakiet obejmuje:
Dostęp do nagrania z prezentacji na okres pełnego miesiąca
Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu

Wydarzenie jest realizowane w formule szkolenia na żądanie. Webinary są dostępne dla uczestników od dnia publikacji na platformie szkoleniowej. Aby z nich skorzystać wystarczy opłacić dostęp do kursu. Kurs udostępniony jest na okres 30 dni. Uczestnik może wracać do prelekcji dowolną liczbę razy.

Kup bilet już teraz na Biletomat.pl!

Szukasz podobnego wydarzenia w innym miejscu? Sprawdź na stronie:

Wydarzenia online