Przejdź do głównej treści strony
B90

B90

Opis

Miejsce: Stocznia Gdańska hala 90B – w 3 kondygnacyjnym obiekcie, objęty zakazem wyburzenia. Na pierwszym piętrze znajduje się Galeria Alternativa o pow 3000 mkw. Obok hale i pomieszczenia magazynowo-biurowe. Na drugim piętrze powierzchnia magazynowa. Cel: Klub o charakterze koncertowym z możliwością organizacji afterparty po koncertach. Styl: Eklektyzm, połączenie istniejącego, industrialnego …
Miejsce: Stocznia Gdańska hala 90B – w 3 kondygnacyjnym obiekcie, objęty zakazem wyburzenia. Na pierwszym piętrze znajduje się Galeria Alternativa o pow 3000 mkw. Obok hale i pomieszczenia magazynowo-biurowe. Na drugim piętrze powierzchnia magazynowa. Cel: Klub o charakterze koncertowym z możliwością organizacji afterparty po koncertach. Styl: Eklektyzm, połączenie istniejącego, industrialnego wnętrza z ciepłymi dodatkami z różnych epok /kanapy z orientalnymi obiciami, dywany orientalne, detale graficzne na ścianach, oświetlenie ledowe o parametrach zmiany kolorów Pojemność: na powierzchni 1680 m kw zdolni będziemy pomieścić w maksymalnej ilości 2 tys. osób. Publiczność rozlokowana będzie pomiędzy dwoma, niezależnymi scenami. Wyposażenie: dwie sceny z profesjonalnym zapleczem technicznym. Sprzęt nagłośnieniowy firmy JBL/Soundcraft i oświetleniowy wybrany spośród 4 światowych marek na poziomie riderowym /spełniający parametry wykonawców z najwyższej półki/. Dwa duże ekrany /24 m kw/ po obu stronach sceny głównej, system kamer punktowych. Zaplecze techniczne, 4 garderoby dla artystów. Toalety dla kilkudziesięciu osób. Szatnia, sklep z gadżetami muzycznymi. Obsługa: Obsługa techniczna stała, składająca się z doświadczonych realizatorów dźwięku, światła, video oraz fotograf i operator kamer. 3 niezależne grupy kierowane przez doświadczone osoby. Graficy oraz technicy montażu obrazu – ekipa odpowiadająca za relacje z imprez oraz oprawę graficzną. Ponad 20 osób obsługi barowej rozmieszczona w 2 barach stacjonarnych oraz 2 mobilnych. Ochrona oraz pracownicy techniczni /bilety, szatnia, sklep/ Wiek klienta: 18-70 lat – koncerty i ich różnorodność stylistyczna skupiać będą publiczność ze środowisk: studenckich, artystycznych, menedżerskich. Styl muzyczny: koncerty wykonawców muzyki alternatywnej, rockowej, metalowej, punkowej, elektronicznej, jazzowej. Artyści w 80% zagraniczni z tzw pierwszej ligi.